De Tijd

Kan lingeriemerk Van de Velde de concurrentie nog bijbenen?
De lingeriemaker Van de Velde blijft kampen met tegenvallende verkoopcijfers. Is het 105-jarige bedrijf uit Schellebelle, dat nochtans een ijzersterke reputatie heeft, de voeling met de vrouwen kwijt? 'Het moet maniakaal op PrimaDonna inzetten.'
Advertentie
Advertentie
Advertentie
Advertentie
van

De Tijd blikt terug op de week

Advertentie
Advertentie
Advertentie
Gesponsorde inhoud
Tijd Connect Tijd Connect
Tijd Connect en Partner Content bieden organisaties toegang tot het netwerk van De Tijd. De partners zijn verantwoordelijk voor de inhoud.
Advertentie
Advertentie
Advertentie
Advertentie

Mijn Geld

Meer Mijn Geld meer

Het antwoord op al uw geldvragen

Gesponsorde inhoud
Partnercontent Partnercontent
Tijd Connect en Partner Content bieden organisaties toegang tot het netwerk van De Tijd. De partners zijn verantwoordelijk voor de inhoud.

Dossiers