Advertentie
Advertentie

ACF blijft unieke plaats innemen in professionele creatieve wereld

(tijd) - Vanaf morgen tot en met zaterdag loopt op de Heizel in Brussel weer de ACF, de Audio-Visual Creative Fair. Meer dan een uitstalraam van nieuwe producten is deze beurs vooral een ontmoetingsplaats van producenten en gebruikers van audiovisuele middelen. Dit jaar zijn ook multimedia, computer graphics, virtuele beelden en cd-romproducties prominenter aanwezig dan ooit tevoren - andermaal een teken van de convergentie tussen informatica en audio-video.Sedert het eerste ACF-salon in '86 is er natuurlijk enorm veel veranderd in de audiovisuele wereld, maar toch is de basisfunctie van deze beurs in feite niet gewijzigd, nl. een vakbeurs zijn waar de audiovisuele bedrijfstak informatie en kennis kan uitwisselen en nieuwe producten en tendensen kan tonen. Het is tevens het enige salon in Europa waar technologie en productie samengebracht worden, en dat verklaart ook de internationale inslag, niet alleen aan de kant van de exposanten maar ook onder de bezoekers. Zo nemen er dit jaar ook bedrijven deel uit Nederland, Luxemburg, Frankrijk, Italië en Duitsland, en zijn er al toegangskaarten aangevraagd uit het Nabije en het Verre Oosten, de Verenigde Staten en Canada.