Advertentie
Advertentie

'Belgium Online wil uitgroeien tot Belgische koepelsite voor Internet'

ANTWERPEN (tijd) - 'Belgium Online wil zichzelf ontwikkelen tot een koepelsite, die in België geïdentificeerd wordt met Internet. De klant wil een one stop-shopping point, kijk maar naar het succes van supermarkten en winkelcentra. Datzelfde geldt in de virtuele wereld.' Aan het woord is Jan Lamers, woordvoerder van Belgium Online en daarnaast afgevaardigd beheerder van het Uitgeversbedrijf Tijd, uitgever van De Financieel-Economische Tijd.Een groep van vijf uitgevers maakte maandag bekend samen met de banksector een uitgebreid electronisch dienstenpakket op de markt te brengen. De betrokken uitgevers zijn Concentra (Het Belang van Limburg), De Persgroep (Het Laatste Nieuws, De Morgen,...), Rossel (Le Soir, La Meuse, La Lanterne,...), Roularta Media Group (onder meer Trends en Knack) en het Uitgeversbedrijf Tijd. 'Hiermee hebben we een groep die goed is voor bijna 50 procent van de Belgische markt', aldus Lamers.