Advertentie
Advertentie

Davinci wijst bedrijfsleiders op beperkte paraatheid voor informatietijdperk

NICE (tijd) - 'De deelnemers aan de workshops van Davinci zouden een beetje op hun ongemak naar hun bedrijven moeten terugkeren. Misschien wel met meer vragen dan antwoorden', zegt Rosemary O'Mahony, Davinci-verantwoordelijke bij Andersen Consulting. Met zijn 1.100 waren ze, de executives van 380 verschillende bedrijven die zich het voorbije jaar door de medewerkers van O'Mahony onder handen lieten nemen. En onrustig werden er inderdaad velen, want de concrete integratie van moderne technologie die ze kregen voorgeschoteld, was voor de meesten altijd beperkt gebleven tot een vaag toekomstvisioen.In januari van dit jaar zette Andersen Consulting in zijn vestiging in het technologiepark Sophia Antipolis nabij Nice de workshop 'Davinci Virtual Corporation' op. Samen met Intel, Bay Networks, Compaq, Hewlett-Packard, Intergraph, MCI, SAP, Sequent Computer Systems en AT&T/GIS gaf Andersen Consulting het bedrijf van de toekomst gestalte. Een bedrijf - in feite het samengaan van verschillende bedrijven rond een bepaald project - dat gebruik maakt van alle bestaande technologische middelen en er een geïntegreerd werkinstrument van maakt.