Advertentie
Advertentie

Impact moet blits businessblad van Teek-uitgever worden

BRUSSEL/ANTWERPEN (tijd) - The Publishing Company, uitgever van het entertainmentmagazine Teek, stelde gisteren het zakentijdschrift Impact voor. Het blad verschijnt elke laatste donderdag van de maand en telt 84 pagina's internationaal gerichte informatie in een moderne verpakking. Impact, dat eerst als zaterdagbijlage bij de krant De Standaard was opgevat, komt uit op 75.000 exemplaren. Uitgeverij The Publishing Company zet intussen met haar modemagazine Sputnik de eerste stappen op de Chinese markt. Impact wordt nu nog op 65.000 exemplaren gratis verdeeld bij het entertainmentmagazine Teek van dezelfde uitgever. De overige 10.000 stuks worden los verkocht aan 95 frank. Het maandblad wil internationaal gerichte informatie verstrekken met sterke aandacht voor technologie. Voorbeelden zijn Amerikaanse magazines als Fast Company en Business 2.0. Ook de financiële sectie van The Times en het internationale karakter van Business Week worden als richtlijn naar voor geschoven. Een moderne lay-out, een luchtige toon en een creatieve fotoredactie ondersteunen het geheel.