Logo
Tijd Connect biedt organisaties toegang tot het netwerk van De Tijd. De partners zijn verantwoordelijk voor de inhoud.

‘Gebruik de extra tijd om uw marketingvaardigheden bij te schaven'

House of marketing introduceert deze week een gratis serie online marketing masterclasses. ‘Nu is het tijd voor marketeers om hun marketingvaardigheden bij te schaven, om zich voor te bereiden op post COVID-19.’

‘De tijd dat marketeers vroeger in de files spendeerden, wordt nu uitgespaard. Een kans om zich te richten op hun persoonlijke ontwikkeling.’ Onderwerpen voor de rest van de week: Speak Up met Voice Technology & Winning in E-commerce.

‘Lock Down? Stand Up!’

Op deze hub zet Mediafin, de uitgever van De Tijd, initiatieven van ondernemers om andere ondernemers te helpen in de kijker. De teksten en foto’s worden ingediend door de initiatiefnemers zelf en worden gepubliceerd buiten de verantwoordelijkheid van de redactie van De Tijd. Uw hulp aan andere ondernemingen ook op deze hub? Stel uw project voor op tijd.be/standup

Lees verder

Logo
Tijd Connect biedt organisaties toegang tot het netwerk van De Tijd. De partners zijn verantwoordelijk voor de inhoud.