Logo
Tijd Connect biedt organisaties toegang tot het netwerk van De Tijd. De partners zijn verantwoordelijk voor de inhoud.

Geen denktank, maar een ‘Doetank'

Als de uitdagingen groot zijn, mogen we niet bij de pakken blijven zitten. Integendeel. We moeten actie ondernemen. Dat is de overtuiging van het reclamebureau Focus Advertising, die daarom geen denktank, maar een ‘Doetank’ start.

De opzet is simpel: het reclamebureau helpt andere bedrijven, die dat op hun beurt ook doen. ‘De bedoeling is om zo een ketting van solidariteit onder bedrijven te starten’, vertelt Karel Vanoverberghe, Algemeen en Creatief Directeur van Focus Advertising. ‘Op de website www.doetank.be kunnen bedrijven zich aansluiten bij de doetank en hun probleem of uitdaging inzenden. Wordt hun uitdaging uitgekozen? Dan zetten we één dag onze creativiteit in voor dit bedrijf, gratis en voor niets. Het maakt niet uit of de onderneming klein of groot is.’

‘We geloven dat we met ondernemerszin en creativiteit het verschil kunnen maken’
Karel Vanoverberghe
Algemeen en Creatief Directeur van Focus Advertising

Marketing- of reclameproject

Meer info op www.doetank.be

‘We doen dit omdat niets doen niets voor ons is’, zegt Karel Vanoverberghe. ‘En omdat we geloven dat we met ondernemerszin en creativiteit het verschil kunnen maken. Niet alleen voor bedrijven maar ook voor de wereld.De komende weken kiest het bureau minstens 2 bedrijven waarmee ze aan de slag zullen gaan. Een klein team van Focus Advertising zal dan een dag intensief met de medewerkers van die bedrijven samenwerken op een marketing- of reclameproject.

‘Lock Down? Stand Up!’

Op deze hub zet Mediafin, de uitgever van De Tijd, initiatieven van ondernemers om andere ondernemers te helpen in de kijker. De teksten en foto’s worden ingediend door de initiatiefnemers zelf en worden gepubliceerd buiten de verantwoordelijkheid van de redactie van De Tijd. Uw hulp aan andere ondernemingen ook op deze hub? Stel uw project voor op tijd.be/standup

Lees verder

Logo
Tijd Connect biedt organisaties toegang tot het netwerk van De Tijd. De partners zijn verantwoordelijk voor de inhoud.