Logo
Tijd Connect biedt organisaties toegang tot het netwerk van De Tijd. De partners zijn verantwoordelijk voor de inhoud.

‘Koop lokaal'

De boodschap van digital expert agency Hybrid is duidelijk: ‘Koop bij een Belgische webwinkel. Als u geeft om de toekomst van tienduizenden werknemers, shop dan Belgisch.’

‘Laat u de komende maanden niet verleiden tot online aankopen bij het Amerikaanse Amazon, het Nederlandse bol.com of het Chinese Ali Baba, maar surf naar een Belgische webwinkel. Dat is wat 26 ondernemers met aandrang vragen in een open brief. Dit heeft niks te maken met protectionisme, het gaat om solidariteit.’

Eenvoudig platform

‘Om het de Belgische consument makkelijker te maken om te kopen bij een Belgische webwinkel riepen we WijKopenLokaal in het leven. Een eenvoudig platform waarop eender welke Belgische (web)winkel zich gratis kan aansluiten. Enige voorwaarde? De consument kan bij jou online kopen of bestellen.’

Meer informatie op https://wijkopenlokaal.be/

‘Lock Down? Stand Up!’

Op deze hub zet Mediafin, de uitgever van De Tijd, initiatieven van ondernemers om andere ondernemers te helpen in de kijker. De teksten en foto’s worden ingediend door de initiatiefnemers zelf en worden gepubliceerd buiten de verantwoordelijkheid van de redactie van De Tijd. Uw hulp aan andere ondernemingen ook op deze hub? Stel uw project voor op tijd.be/standup

Lees verder

Logo
Tijd Connect biedt organisaties toegang tot het netwerk van De Tijd. De partners zijn verantwoordelijk voor de inhoud.