Logo
Tijd Connect biedt organisaties toegang tot het netwerk van De Tijd. De partners zijn verantwoordelijk voor de inhoud.

#tijdelijkwerkloos wordt #tijdelijkinzetbaar

Heeft uw organisatie te kampen met een probleem dat door de corona-crisis veroorzaakt wordt? Dan wil reclamebureau Dallas Antwerp graag helpen. Gratis en voor niks. ‘Een deel van onze medewerkers is #tijdelijkwerkloos. Daar maken we liever #tijdelijkinzetbaar van.’

Tijdelijkinzetbaar.be is een goodwill initiatief van reclamebureau Dallas: het bureau biedt gratis creatieve hulp aan aan organisaties die door het coronavirus met een specifiek probleem kampen en daar geen reclamebureau voor kunnen inschakelen. ‘De werknemers van Dallas zijn door de crisis misschien wel tijdelijk werkloos maar dus ook tijdelijk inzetbaar. Stel je vraag op tijdelijkinzetbaar.be: wij selecteren drie uitdagingen uit alle inzendingen.’

‘Lock Down? Stand Up!’

Op deze hub zet Mediafin, de uitgever van De Tijd, initiatieven van ondernemers om andere ondernemers te helpen in de kijker. De teksten en foto’s worden ingediend door de initiatiefnemers zelf en worden gepubliceerd buiten de verantwoordelijkheid van de redactie van De Tijd. Uw hulp aan andere ondernemingen ook op deze hub? Stel uw project voor op tijd.be/standup

Lees verder

Logo
Tijd Connect biedt organisaties toegang tot het netwerk van De Tijd. De partners zijn verantwoordelijk voor de inhoud.