Logo
Tijd Connect biedt organisaties toegang tot het netwerk van De Tijd. De partners zijn verantwoordelijk voor de inhoud.

Verbeter uw klantenstrategie tijdens de lock down

Hoe verbetert u de ervaring van uw klanten gevoelig? Leer het van de Belgische experts in Customer Experience Management van Onestone. ‘We willen ondernemers de kans bieden zich gratis bij te scholen nu het zakelijk wat rustiger is.’

Wie nu meer tijd heeft dan anders, investeert die tijd wellicht graag om sterk aan de start te komen als de lockdown voorbij is. En Onestone is ervan overtuigd: ‘Klantgerichte bedrijven hebben de beste kansen wanneer de economie zich weer op gang trekt.’

Klantgericht ondernemen

Interesse? Stuur een e-mail naar stephanie.tfelt@onestone.be

Daarom organiseren ze een gratis online workshop Customer Journey Mapping. ‘Deze workshop leert je hoe je customer journeys maakt en hoe je die gebruikt om op een efficiënte manier meer klantgericht te worden. Je leert van een case study en gaat in discussie met andere deelnemers. Met de customer journey map heb je een krachtig instrument in handen om een klantervaring te ontwerpen waarmee je het verschil maakt. Maar hoe begin je daar best aan? En hoe haal je er de meest impactvolle verbeter-inzichten uit?’

Interactief

Meer info op www.onestone.be

Onestone richt zich tot leidinggevenden of bedrijfsleiders die hun organisatie meer klantgericht willen maken. ‘De workshop is interactief. Daarom beperken we het aantal deelnemers tot 9. Elke week van de lockdown start een nieuwe groep – telkens voor vier sessies van anderhalf uur. Deelnemen is gratis.’

‘Lock Down? Stand Up!’

Op deze hub zet Mediafin, de uitgever van De Tijd, initiatieven van ondernemers om andere ondernemers te helpen in de kijker. De teksten en foto’s worden ingediend door de initiatiefnemers zelf en worden gepubliceerd buiten de verantwoordelijkheid van de redactie van De Tijd. Uw hulp aan andere ondernemingen ook op deze hub? Stel uw project voor op tijd.be/standup

Lees verder

Logo
Tijd Connect biedt organisaties toegang tot het netwerk van De Tijd. De partners zijn verantwoordelijk voor de inhoud.