Logo
Tijd Connect biedt organisaties toegang tot het netwerk van De Tijd. De partners zijn verantwoordelijk voor de inhoud.

Virtuele toog voor horeca-uitbaters

Onder het motto 'bestel nu, klink later #opuwgezondheid' werd een platform ontwikkeld voor iedere horeca-uitbater die noodgewonden zijn zaak moest sluiten. Door er hun persoonlijke bestelkaart op te maken, kunnen ze virtueel hun toog openen én directe inkomsten te genereren over dit kosteloos platform.

#opuwgezondheid wil in samenwerking met Wat Drink Je? en Payconiq de horeca-uitbater door deze moeilijke periode helpen. Horeca-uitbaters kunnen hun volledige aanbod kosteloos en zonder exclusiviteit naar de klant brengen.’

Geen transactiekosten

‘Zo stimuleren we samen niet alleen de horeca, maar ook de lokale stokerijen, koffiebranders, bierbrouwers, etc.’ Payconiq doet zijn duit in het zakje en rekent geen transactiekosten aan voor de online betalingen. Het betaalplatform stort de inkomsten onmiddellijk door naar horeca-uitbater.

Meer informatie vindt u op www.opuwgezondheid.be

‘Lock Down? Stand Up!’

Op deze hub zet Mediafin, de uitgever van De Tijd, initiatieven van ondernemers om andere ondernemers te helpen in de kijker. De teksten en foto’s worden ingediend door de initiatiefnemers zelf en worden gepubliceerd buiten de verantwoordelijkheid van de redactie van De Tijd. Uw hulp aan andere ondernemingen ook op deze hub? Stel uw project voor op tijd.be/standup

Lees verder

Logo
Tijd Connect biedt organisaties toegang tot het netwerk van De Tijd. De partners zijn verantwoordelijk voor de inhoud.