Met de coronapandemie maakten de retail en horeca enkele ingrijpende jaren mee. En de transformatie zal niet meteen stoppen, denkt Francis Adams, CEO & Managing Partner van softwarebedrijf TCOG. ‘Eén enkel softwareplatform maakt een bedrijf succesvoller en concurrerender.’
‘Met de all-in-one softwareoplossing van LS Central, houdt u alle verkopen over alle kanalen op één centrale plaats bij. Op die manier kunt u omnichannel diensten zoals click & collect aanbieden. Of kunnen klanten in de winkel online aankopen terugbrengen en ruilen.’
Contactloos winkelen is niet ontstaan in de coronapandemie, maar kreeg er wel een boost door. ‘Consumenten willen in hun eigen tempo winkelen’, weet Francis. ‘En met zelfbedieningskassa’s geeft u aan uw klanten die autonomie. Bovendien zullen wachtrijen en kosten verminderen.’
De cloud is dé sleutel tot wendbaarheid en concurrentievermogen.
Uitmuntende service
Dat betekent niet dat klanten geen service meer verwachten. ‘Op de mobiele kassa van LS Central hebben uw medewerkers realtime inzicht in de voorraad. Ze kunnen productdetails bekijken, opties vergelijken, de beschikbaarheid controleren en artikelen bestellen bij andere verkooppunten’, zegt Francis.
Verandering in retail zal niet vertragen. ‘Ook na de pandemie zal de transformatie niet stoppen. Wij streven naar voortdurende innovatie en willen onze klanten altijd concurrerend houden. De cloud is daar een krachtig hulpmiddel bij.’
LS Central is beschikbaar als software as a service (SaaS) in de Microsoft-cloud. ‘Het voordeel? Waar uw medewerkers ook zijn, ze hebben altijd toegang tot realtime bedrijfsinformatie. De cloud is dé sleutel tot wendbaarheid en concurrentievermogen’, concludeert Francis.
Bent u klaar om uw bedrijf toekomstbestendig te maken? Download onze gratis whitepaper ‘Retail van de toekomst’ of vraag een gratis adviesgesprek aan.