Logo
Partner Content biedt organisaties toegang tot het netwerk van De Tijd. De partners zijn verantwoordelijk voor de inhoud.

Haal meer uit de verplichte e-facturatie

Paul Van Coillie, CEO Arco

E-facturatie is vanaf 2026 verplicht voor Belgische bedrijven. Los van de praktische beslommeringen brengt die wetgeving ook opportuniteiten mee. Arco begeleidt ondernemers niet alleen bij een soepele overstap, maar maakt het mogelijk te connecteren met de indirect-taxoplossingen van Deloitte.

2026 lijkt nog veraf, maar de overstap naar e-invoicing staat voor de deur. In België en internationaal staat de omschakeling op korte termijn op de agenda. Bedrijven moeten een duidelijke strategie en plan van aanpak bepalen. Als pionier in e-invoicing staat Arco bekend om zorgeloze activatie en biedt het toegang tot een breed e-facturatienetwerk.

‘Dankzij onze partnerships kunnen bedrijven vlot wereldwijd opereren terwijl ze verzekerd zijn van hun wettelijke verplichtingen’

Paul Van Coillie
CEO Arco

Wereldwijde compliance

Met de nieuwe wetgeving in het vooruitzicht bundelde Arco de krachten met Deloitte en werd Intellitax gelanceerd. Arco’s diepgaande kennis in de digitalisering van complexe bedrijfsprocessen gecombineerd met de unieke fiscale expertise van Deloitte leidde tot een geavanceerde totaaloplossing die verder gaat dan de standaard e-facturatie. Door de connectie met Intellitax wordt niet alleen een wereldwijde btw-rapporting (inclusief e-reporting) makkelijker, ook andere processen kan je automatiseren.

Meer info?

015289030

Efficiëntieboost

‘We willen onze klanten een end-to-end oplossing aanbieden die de grenzen van globale bedrijfsvoering doet vervagen, terwijl ze zich geen zorgen hoeven te maken over de wettelijke naleving’, vertelt Paul Van Coillie, CEO bij Arco. ‘Dankzij onze partnerships kunnen bedrijven vlot wereldwijd opereren terwijl ze verzekerd zijn van hun wettelijke verplichtingen zowel in e-facturatie als in indirecte belastingen. Zo creëren we tijd en ruimte zodat bedrijven zich terug kunnen focussen op wat echt telt.’

Lees verder
Logo
Partner Content biedt organisaties toegang tot het netwerk van De Tijd. De partners zijn verantwoordelijk voor de inhoud.