Logo
Partner Content biedt organisaties toegang tot het netwerk van De Tijd. De partners zijn verantwoordelijk voor de inhoud.

‘Klanten willen een goede dienstverlening, het maakt hen niet uit wie die levert'

©TOPdesk

Til uw dienstverlening naar een hoger niveau: met een ESM-aanpak dwingt u uzelf om uw dienstverlening vanuit klantperspectief te bekijken. De software van TOPdesk maakt die aanpak een stuk eenvoudiger.

Uw klanten verwachten steeds meer van uw dienstverlening, weet Jurgen Koster, managing director van softwarebedrijf TOPdesk. Maar uw dienstverlening beter en efficiënter maken, kan alleen in samenwerking met verschillende ondersteunende afdelingen. ‘Jammer genoeg werken de meeste afdelingen nog altijd in silo’s. Als uw klant een melding wil indienen over een printer, heeft hij er vaak het raden naar raden of hij daarvoor bij IT of bij Facility moet zijn.’

ESM als breekijzer

Als uw klant een melding wil indienen over een printer, heeft hij er vaak het raden naar of hij daarvoor bij IT of bij Facility moet zijn.
Jurgen Koster
Managing director bij TOPdesk

Enterprise Service Management (ESM) is het perfecte breekijzer om de muren tussen silo’s te doorbreken en de samenwerking te verbeteren. ‘Met een ESM-aanpak dwing je jezelf om je diensten vanuit een klantperspectief te bekijken’, zegt Jurgen. ‘Klanten willen goede dienstverlening, het maakt voor hen niet uit wie de service levert.’

ESM wil niet zeggen dat departementen moeten samensmelten tot één grote ondersteunende afdeling. Het kan simpeler en kleinschaliger, met een gedeeld Self-Service Portal. Daar helpt TOPdesk bij. ‘Met onze Enterprise Service Management-software kunnen afdelingen als IT, Facility en HR hun onderlinge samenwerking verbeteren’, zegt Jurgen. ‘Neem bijvoorbeeld de indiensttreding van een nieuwe collega. De IT-afdeling moet dan een laptop in orde brengen, HR zorgt voor de administratie en Facility stelt een werkplek ter beschikking. Al die acties kun je vanuit TOPdesk regelen.’

TOPdesk SEE 2021

Ook in 2021 organiseert TOPdesk zijn Service Excellence Experience (SEE), deze keer online en op 15 juni. Het thema is ‘Customer Happiness, Decoded’. Meer weten? https://see.topdesk.com/

Contactgegevens

+32 (0)3 292 32 90

info@topdesk.be

www.topdesk.com

TOPdesk Belgium

Uitbreidingstraat 184
2600 Antwerp (Berchem)

 

Lees verder

Logo
Partner Content biedt organisaties toegang tot het netwerk van De Tijd. De partners zijn verantwoordelijk voor de inhoud.