Logo
Partner Content biedt organisaties toegang tot het netwerk van De Tijd. De partners zijn verantwoordelijk voor de inhoud.

Vijf trends voor succesvolle retailers

Retailers worden geconfronteerd met uitdagingen die hen dwingen tot een razendsnelle transformatie. Gelukkig zijn er kansen als je durft te veranderen.

#1: Transformatie van fysieke winkels

Zoek naar nieuwe manieren om boeiende, gepersonaliseerde ervaringen te bieden die de customer journey verbeteren en de loyaliteit bevorderen.

#2: Betrek Gen Z

Gen Z vertegenwoordigt 40 procent van de wereldwijde retailmarkt. Als retailers de interesse van jongere doelgroepen willen behouden, zullen ze strategieën moeten ontwikkelen die aansluiten bij haar voorkeuren en die haar loyaliteit stimuleren.

#3: Technologie ter ondersteuning en behoud van medewerkers

Meer dan ooit moeten retailers technologie benutten die hun werknemers in staat stelt hun werklast te stroomlijnen en die hen toegang geeft tot de middelen die ze nodig hebben om efficiënt te werken.

Klaar om uw bedrijf voor te bereiden op de toekomst? Download onze gratis whitepaper of vraag een gratis adviesgesprek aan.

#4: Duurzaam en ethisch verantwoord

Consumenten besteden meer dan ooit aandacht aan wat ze kopen en waar het vandaan komt. Retailers moeten transparanter worden over hun bronnen en inspelen op de bewuste consument.

#5: Technologie die kosten en risico’s vermindert

Het risico op cyberaanvallen en online bedreigingen blijft toenemen. Bedrijfscontinuïteit wordt een centraal aandachtspunt voor retailers. Ze hebben technologie nodig die de productiviteit verhoogt, snelheid garandeert, duidelijke bedrijfsinzichten biedt, risico's beperkt en flexibiliteit biedt.

Lees verder
Logo
Partner Content biedt organisaties toegang tot het netwerk van De Tijd. De partners zijn verantwoordelijk voor de inhoud.