Logo
Tijd Connect biedt bedrijven, organisaties en overheden toegang tot het netwerk van De Tijd. De betrokken partner is verantwoordelijk voor de inhoud.

‘Als merk vertrouwen uitstralen? Dat kan alleen via een kanaal dat precies dat vertrouwen uitstraalt.'

Mieke Debeerst, Marketing Director Belfius en Marketer of the Year 2018

‘Ik ben een combi-lezer, zoals zoveel mensen vandaag. Overdag lees ik bijna alleen digitaal. Ik zoek heel regelmatig updates via de app: korte berichten om efficiënt op de hoogte te blijven. Maar als ik tijd heb, dan ga ik dieper, grondiger lezen. En dat kan dan ook de papieren krant zijn. Papier en online zijn complementair: breedte én diepte. En van allebei verwacht ik expertise en betrouwbaarheid - als lezer maar evengoed als marketeer.’

‘Als merk vertrouwen uitstralen? Dat kan alleen via een kanaal dat precies dat vertrouwen uitstraalt.’
Mieke Debeerst
Marketing Director Belfius en Marketer of the Year 2018

‘Als we impactvol en direct willen communiceren, gaan we digitaal. Is het verhaal dieper, meer merkopbouwend? Dan komt daar papier bij. Daarom rekenden wij bij de herpositioneringcampagne van Belfius op de objectiviteit en het vertrouwen van De Tijd/L’Echo. We wilden ons als vertrouwensbank positioneren, naar onze klanten, het brede publiek en de pers, maar vooral naar ondernemers en decisionmakers. En als je vertrouwen wilt uitstralen, kan dat alleen in een krant die datzelfde vertrouwen uitstraalt.’

Logo
Tijd Connect biedt bedrijven, organisaties en overheden toegang tot het netwerk van De Tijd. De betrokken partner is verantwoordelijk voor de inhoud.