Logo
Tijd Connect biedt bedrijven, organisaties en overheden toegang tot het netwerk van De Tijd. De betrokken partner is verantwoordelijk voor de inhoud.

'Wat ik bovenal van m'n krant verwacht? Hetzelfde als van mijn wagen: absoluut vertrouwen.'

Lies Eeckman, Marketing Director Belux BMW en Advertiser Personality of the Year 2017

“Kranten associeer ik met diepgang. Zeker in vergelijking met meer vluchtige media als radio, televisie en zeker social media. Die diepgang zorgt voor geloofwaardigheid en vertrouwen. Ik ben dan ook niet toevallig een trouwe lezer van De Tijd. Je voelt de expertise, het ‘craftmanship’. Zeker in deze steeds snellere digitale wereld vol ‘fake news’ is dat essentieel.

'Wat ik bovenal van m’n krant verwacht? Hetzelfde als van mijn wagen: absoluut vertrouwen.'
Lies Eeckman
Marketing Director Belux BMW en Advertiser Personality of the Year 2017

Dat ‘vertrouwen’ heb ik niet alleen als De Tijd-lezer maar ook als marketeer die heel erg gelooft in ‘the power of context’. De kwaliteit, de precisie en de passie die De Tijd als medium uitstraalt, matchen quasi perfect met BMW. En dat creëert de juiste emotionele associatie tussen de lezers en ons merk. Sheer reading pleasure! (glimlacht). Door die betrouwbare context combineren we de impact van een sterke boodschap met het opbouwen van emotionele ‘brand equity’ op langere termijn. ROI én empathie! Zo maximaliseren we de opportuniteit. En dat is wat ik als marketeer nastreef.”