Advertentie
Advertentie

Fruitgang

Af en toe mag een campagne ondraaglijk licht zijn. Precies dat is het doel van de Partij van de Fruitgang. De partij stelt een 'banaanpak' voor: 'groei van de koopkracht, meer transpeerantie en een vruchtbaar milieubeleid voor politiek met pitjes!'

Gekker moet het niet worden. Onze redactie kreeg vandaag het partijprogramma van de partij van de Fruitgang in de mailbox. 'Peertijvoorzitter' Fredje Fraise is 'altijd bereid om in het rood te gaan. Kan pittig uit de hoek komen als er burgers verdedigd moeten worden, in het aardbeizonder de vrouwelijke exemplaren.'

 

Ook van de partij is Mangootje Van Gent. 'Zij hoopt op een zetel, mangoot niet uit welke. Durft er haar vruchtvlees echter niet om te verwedden, aangezien men haar al vaker een peer stoofde. Komt altijd wel ergens rood aangelopen.' Of wat dacht u van Frank Sinaastra, 'die al zijn vitamine C in de strijd gooit om Minister van Sport te worden en altijd op zijn kiwive is'?

Uw wenkbrauwen gaan de hoogte in? De Partij van de Fruitgang is een ludieke campagne van het fruitdrankje Oasis. Met een boodschap, overigens. Ze willen de ernstige verkiezingsperiode meer 'fun' maken omdat steeds meer kiezers dreigen af te haken van het politieke mêlee en daardoor niet naar het stemhokje gaan op 25 mei. 

 

Advertentie
Advertentie
Advertentie

Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud