OPROEP: Pitch je start-up via De Tijd

Start-ups staan een week lang centraal bij De Tijd ©AFP

De Tijd geeft een week lang een platform aan start-ups. Heb je een start-up die je graag eens in de media zou krijgen? De Tijd wil je daarbij helpen.

Vanaf 21 november zet De Tijd start-ups een week lang centraal en lanceren we onze vernieuwde dossierpagina rond start-upnieuws.

Interessante apps om creatief mee aan de slag te gaan

PolaroidLegendPicsArtInstagram LayoutInstagram BoomerangPixlr

Om zoveel mogelijk jonge bedrijven aan bod te laten komen, starten we daarnaast met een campagne op Instagram: micropitches.

Je stelt je bedrijf of team voor met een foto, collage, korte video, cartoon of selfie. Het belangrijkste: wees creatief en persoonlijk. Wij selecteren de inzendingen en publiceren de beste op Instagram én tijd.be. De allerbeste maken kans op een interview.

Om gepubliceerd te worden, vragen we om jullie te registreren bij Startups.be.

Stuur ons GEEN promoclip, maar WEL een persoonlijkere inzending waarbij we de ondernemers achter de start-up leren kennen.

Technische specificaties Instagram

  • Instagram gebruikt ratio 1:1
  • Als je een video maakt, mik op 30 sec.
  • Video wordt hoofdzakelijk zonder audio bekeken, houd hier rekening mee.

Wat stuur je ons?

  • Het bestand via Wetransfer naar micropitch@tijd.be
  • De naam van de start-up en oprichter(s) + jullie contactgegevens
  • Een quote of 1 zin als caption voor onder de video

Lees verder

Advertentie
Advertentie
Advertentie
Advertentie

Gesponsorde inhoud

Partner content