De eerste internationale verkoopronde

Koen reist door Europa, op zoek naar grote internationale klanten. Intussen komen de eerste reacties binnen van Proximus, waar het toestel intern wordt getest. En een nieuwe markt dient zich aan: die van de beveiliging.

(tijd) Koen Faes: Foto Sofie van Hoof

5 december 2005

Maar goed, ik heb mijn internationale netwerk aangesproken en ben volop aan het reizen. Naar Telefonica in Madrid, Vodafone in London, Orange in Parijs, Mobilkom in Wenen, TIM in Milaan, Tele Denmark in Kopenhagen, T-Mobile in München, en Monaco Telecom. Overal stel ik dezelfde vragen: Ken je mij nog? En wat vind je hiervan? Dan geef ik een demo. Ik heb ook de eerste contacten gelegd in Australië, Dubai en Hongkong.

De reacties zijn kort samen te vatten. Als het toestel klaar is voor de markt en als ik het in een plug-and-playvorm en tegen een scherpe prijs kan aanbieden, mag ik terugkomen. Als het dan werkt zoals op mijn presentaties, willen ze allemaal een exclusiviteitscontract voor hun land. En ze spreken van grote aantallen. Ze zijn ervan overtuigd dat ons toestel een plaats heeft op de markt. Daaraan hoef ik niet meer te twijfelen.

7 december

9 december

10 december

12 december

Opgetekend door Bert Voet

Advertentie
Advertentie
Advertentie

Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud