Advertentie

Do you speak Corporate?

©Shutterstock

Het Bedrijf™ heeft onder meer een marketing-, een IT- en een humanresourcesafdeling. Sommige daarvan bestaan zelfs echt

Hé Pierre-Yves!

Ah Guillaume.

Zeg, ik zat zo te denken…

Altijd fan van.

Zouden we als bedrijf met onze resources niet iets moeten doen voor Oekraïne?

Topidee, corporate social responsibility targets zijn er om gehaald te worden. Hoe zou je dat aanpakken?

Wel, ik dacht dat we als bedrijf een gift konden doen? Of goederen inzamelen die ginds nodig zijn? Of misschien een samenwerking opstarten met…

Guillaume, ik fiets hier alvast even tussen. Ben je ons mantra vergeten?

Euh… work hard, play harder?

Nee, het andere…

Boss makes a dollar, I make a dime. That’s why I cry on company time?

Euh nee, en hou dat alsjeblieft voor de muren van het toilet op de tweede verdieping. Ik bedoel: minimum effort, maximum output.

Ah. Zo. Een Instagram-post van de vlag met als onderschrift dat we solidair zijn dan maar?

That’s the spirit.

Het Bedrijf™ is de vaste rubriek van de schrijfster en tv-maakster Sara Leemans. Herkent u uw bedrijf? Laat het ons weten op hetbedrijf@tijd.be

Lees verder

Advertentie
Advertentie
Advertentie
Advertentie