Dexia verbaasd over resultaten onderzoek

(belga) - De Groep Dexia zegt verbaasd te zijn over de resultaten van een onderzoek dat de verbruikersorganisatie Test-Aankoop deed over de klantenservice van banken en over de toegankelijkheid van de bankfilialen.

Uit de enquête blijkt namelijk dat Dexia het niet zo goed doet terzake. De groep is zelfs de rode lantaarn in de enquête van Test-Aankoop.

Volgens Dexia, dat benadrukt dat het moeilijk is een oordeel te vellen zonder de volledige resulaten van het onderzoek gezien te hebben, is de service aan de klant altijd al een prioriteit geweest: 'De klanten zijn positief over het beleggingsadvies dat Dexia hen geeft', aldus Ulrike Pommée, woordvoerster van Dexia.

Wat de toegankelijkheid betreft, bevestigt Pommée dat bijna alle kantoren open zijn op zaterdagmorgen en dat heel wat filialen één à twee dagen per week later openblijven.

Test-Aankoop publiceerde maandag de resultaten van een onderzoek waaruit blijkt dat nauwelijks 30 procent van de bankkantoren in het land een goede tot zeer goede service verlenen aan de klanten.

20538510

Advertentie
Advertentie
Advertentie

Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud