Ik heb een probleem met de bezorging van de krant.

We doen er alles aan om uw krant correct te leveren.

Heeft u toch problemen met de bezorging? Meld het ons dan via uw ‘Mijn Tijd’ omgeving.

Uw klacht wordt geregistreerd en wij brengen vervolgens de distributeur zo snel mogelijk op de hoogte van het probleem. U kan er ook altijd een nieuw exemplaar aanvragen.

Hoe werkt het?

a. Klik in ‘Mijn Tijd’ op ‘Mijn abonnementen’

b. Kies onderaan voor ‘Krant niet ontvangen’

c. Vul het formulier in

Hier kunt u aangeven op welke datum u een probleem had met de levering van de krant. Ook hebt u de mogelijkheid om de krant nog nabezorgd te krijgen. Zodra u op ‘verzenden’ klikt wordt uw klacht doorgestuurd naar het distributiecentrum. Zij zorgen voor de verdere opvolging. Indien extra informatie nodig is voor de opvolging van uw dossier, zal u door onze lezersservice gecontacteerd worden.

 

 

 

Heeft u nog verdere vragen, contacteer onze lezersservice via het contactformulier.

Opmerkingen