Advertentie

Untitled

Nils van Dam

Nils van Dam heeft veel kilometers op de teller in de Belgische bedrijfswereld. Hij begon zijn carrière in 1985 bij de levensmiddelenreus Unilever en ging in 1996 als marketeer aan de slag bij de bierreus AB InBev. In 2003 begon hij aan een tweede internationale carrière bij Unilever. Hij was zes jaar lang de landendirecteur van de Belgische tak.

In 2017 verliet hij het bedrijf. Hij leidde als consultant een bigdataproject van DPG Media, de eigenaar van Het Laatste Nieuws en VTM. Even later ging hij aan de slag als consultant bij het bureau Duval Union (nu Scopernia).

Begin dit jaar maakte hij de overstap naar Milcobel. ‘Ik was graag consultant, maar ik ben ook erg hands-on’, zegt Van Dam. ‘Ik houd ervan een strategie uit te denken, maar ook om die uit te voeren. Daarom ben ik op de vraag van Milcobel ingegaan.’

Lees verder

Advertentie
Advertentie
Advertentie
Advertentie

Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud