SIMONE A SOIF het drankje dat telkens anders smaakt

Geen water, geen limonade, maar 'hydrolade', zo heten de drankjes die de Brusselse start-up Simone a Soif op de markt brengt. Ze worden gemaakt met geperste groenten en fruit van biologische teelt, bevatten alleen natuurlijke suikers en geen kunstmatige aroma's. 'Omdat de ene peer de andere niet is, heeft elke productie een aparte smaak. Maar dat is net een van de charmes van ons merk', zeggen de medeoprichters Antoine de Menten en Alexandre van der Vaeren.

In het smakenassortiment van Simon a Soif zitten niet-alledaagse combinaties zoals komkommer plus munt, of appel met geranium.

Als u het drankje nog niet geproefd hebt, komt dat wellicht omdat u de ruim 400 trendy bars en restaurants niet frequenteert waar het verkocht wordt. Tegen 2019 hoopt de start-up evenwel op te schalen en ook in supermarkten op het schap te liggen.

Simon a Soif haalde onlangs geld op bij de voormalige Delhaize-topman Pierre-Olivier Beckers en bij Pierre-Alexandre Billiet van het retailvakblad Gondola.

Advertentie
Advertentie

Tijd Connect