Advertentie
Advertentie

FD: Philips start grootschalig merkoffensief in VS

(betten beursmedia news) - Philips start in januari met een nieuw meerjarig marketingoffensief in de Verenigde Staten om zijn merkbekendheid te vergroten. Dat meldt het interne Philips-magazine Mondial in de oktober-editie, zo schrijft Het Financieele Dagblad maandag.

Alle inspanningen moeten ertoe leiden dat in 2006 50% van de Amerikanen zonder hulp het merk Philips noemt. Hoeveel de campagne gaat kosten is niet bekend.

Het elektronicaconcern gaat onder meer samenwerken met de filmindustrie in 'Hollywood' en hoopt zijn merkbekendheid te vergroten door ervoor te zorgen dat meer producten in speelfilms en televisieprogramma's zichtbaar worden. Woensdag houdt Philips overigens een analistendag over zijn consumentenelektronicadivisie.

(c) BETTEN BEURSMEDIA NEWS (tel: +31 20 710 1756; fax: +31 20 710 1875)

Advertentie
Advertentie
Advertentie

Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud