Halfjaarwinst Think-Media stijgt met de helft

Over de eerste zes maanden van 2007 is de nettowinst van de mediagroep Think-Media met 55 procent gestegen tot 1,35 miljoen euro. De nettowinst per aandeel steeg eveneens: van 0,32 euro per aandeel in 2006, tot 0,49 euro per aandeel over de eerste zes maanden van 2007.

(tijd) De omzet van de mediagroep kwam uit op 10,3 miljoen euro, tegen 9,2 miljoen een jaar eerder. Het bedrijfsresultaat nam toe van 1,1 naar 1,5 miljoen euro.

In juni startte Think-Media met clint.be, een internetportaal voor mannen tussen 18 en 44 jaar. Eind augustus lanceerde het bedrijf Chief: een multimediaal gamemagazine en -site.

De vooruitzichten zijn vaag: 'duurzame waarde creeren door met sterke mediamerken multimediaal te groeien'. Think-Media denkt daarvoor aan interne en externe expansie.

Dieter Snoeck dieter.snoeck@tijd.be

Advertentie
Advertentie
Advertentie

Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud