Think-Media tekent akkoord voor overname 60% Meta Media

Het mediabedrijf Think-Media, uitgever van onder meer P-Magazine, heeft een akkoord afgerondmet Meta Media voor de overname van 60 procent van de aandelen van die groep. Zo blijkt uit een persbericht. Een overnameprijs wordt niet bekendgemaakt.

(tijd) - Onder de Meta Media Group valt in de eerste plaats Meta Media NV, een uitgever van vrij bekende magazines zoals Motoren & Toerisme, Motorwereld en het mannenblad Menzo. Ook Moto & Loisirs, Modelspoormagazine en Spoorwegjournaal zijn van de hand van Meta Media. Andere onderdelen van Meta Media zijn Auto Motor Action Team en Adventure Desktop Publishing. Samen realiseerden ze in 2006 een omzet van 5,6 miljoen euro en een bedrijfswinst van 96.000 euro.

Think-Media is actief op het gebied van buitenreclame, radio (Cool FM) en Online Media (clint.be). Bekender zijn evenwel de magazines van de groep: P-Magazine, Ché, Maxim en Chief.

Dieter Snoeck dieter.snoeck@tijd.be

Advertentie
Advertentie

Gesponsorde inhoud