Marktaandeel Vitaya groeit met 12,5 procent

Het marktaandeel op de ganse dag van Vitaya groeit in mei 2006 met 12,5 procent tegenover dezelfde maand van vorig jaar. In de meer bekeken en voor adverteerders belangrijke periode tussen 17.00 en 23.00 uur steeg het marktaandeel met 42 procent tegenover vorig jaar.

(belga) Ook in juni werd opnieuw fors winst geboekt, vooral dan bij de typische vrouwelijke doelgroepen, maar ook algemeen bij de jongere bevolkingsgroepen tussen 15 en 44 jaar, zegt de persverantwoordelijke van de lifestylezender. In vergelijking met de eerste en voetbalvrije dagen van juni (1-8 juni) steeg het marktaandeel sinds 9 juni met 34 procent bij de doelgroep vrouwen tussen 18 en 54 jaar en met 30 procent bij de doelgroep verantwoordelijken voor aankoop 18-44 jaar.

De meest spectaculaire stijging deed zich volgens Vitaya voor bij de jongere vrouwen tussen 18 en 34 jaar: daar steeg het marktaandeel met 63 procent ten opzichte van begin juni. Op deze voor adverteerders interessante jongere vrouwen haalt Vitaya nu gemiddeld 8 procent marktaandeel.

Advertentie
Advertentie
Advertentie

Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud