Advertentie

Kies uw favoriete nieuwe merk

©bbb

Een sterk merk vormt een van de fundamenten van een succesvolle onderneming. Daarom gaat deze krant, samen met de marketingorganisatie STIMA, op zoek naar het beste nieuwe merk van ons land.

Voor de eerste editie van ‘Belgium’s New Brand of the Year’ selecteerde een professionele jury vijf Belgische merken die maximaal vijf jaar oud zijn, die zich met succes konden onderscheiden van de concurrentie, en die resultaten hebben geboekt met een nieuwe consumentenervaring.

De lezers van De Tijd en van onze Franstalige zusterkrant L’Echo kunnen mee bepalen wie de winnaar wordt. U kunt deze week u stem uitbrengen op een van deze vijf genomineerden:

  • Scooore! Het merk dat de sportweddenschappen van de Nationale Loterij overkoepelt. www.scooore.be
  • Cuberdons Léopold: de typisch Belgische snoepjes werden door de Confiserie Leopold in een hip lifestyle-jasje gestopt. http://www.cuberdonsleopold.com/
  • Bel&Bo: snelgroeiende kledingketen met een grondig vernieuwd winkelpark. http://www.bel-bo.be/
  • Newsmonkey: nieuwssite voor jongeren die een groot bereik kon opbouwen via sociale media. www.newsmonkey.be
  • Wasbar: de crossover tussen wassalon en hippe bar die binnenkort naar het buitenland trekt. www.wasbar.com

De winnaar is het merk dat de meeste stemmen haalt in de combinatie van de publieksstemming (30% van het totaal) en de juryselectie (70%). De naam van de winnaar zal worden meegedeeld tijdens het STIMA-congres en op onze website op vrijdag 4 december, en in de papieren en tablet-editie van De Tijd en L’Echo op zaterdag 5 december.

Lees verder

Advertentie
Advertentie
Advertentie
Advertentie

Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud