Advertentie

Topondernemers supporteren voor jonge West-Vlaamse starters

Michèle Sioen ©Photo News

De ondernemers Michèle Sioen (Sioen Industries), Dominique Persoone (The Chocolatine Line), Steve Van den Kerkhof (Plopsa Group) en regisseur Jan Verheyen zullen de komende weken supporteren voor jonge ondernemers.

Dat is het opzet van de campagne 'Zet de Stap' van de Provinciale Ontwikkelingsmaatschappij (POM) West-Vlaanderen die dinsdag in Brugge werd voorgesteld. Het doel is jonge starters aan te moedigen ondernemer te worden.

Het supporteren mag letterlijk worden genomen, want met de campagne kan iedereen jonge ondernemers aanmoedigen door het uitdelen van digitale sjaals via de website www.zetdestap.be. Ook de vier bekende gezichten van de campagne zullen sjaals uitdelen. Op die manier kan iedere jonge ondernemer die zich via de website registreert, een eigen supporterslegioen achter zich scharen.

De bedoeling van POM West-Vlaanderen is het ondernemerschap in West-Vlaanderen te stimuleren en te ondersteunen, en de drempel naar het ondernemerschap voor jonge starters zo veel mogelijk te verlagen.

De campagne maakt deel uit van het initiatief 'Actie voor Starters' in het strategische economisch beleidsplan 'West Deal' van de provincie West-Vlaanderen.

Lees verder

Advertentie
Advertentie
Advertentie
Advertentie

Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud