AG Insurance komt uw lekkende kraan herstellen

Via het platform SoSimply kunnen ook niet klanten een beroep doen op de vaklui van AG Insurance' dochterbedrijf Homeras.

AG Insurance, de grootste verzekeraar van het land, stelt de diensten van zijn klusjesbedrijf Homeras ook open voor wie geen klant is.

Wie vandaag een brandverzekering bij AG Insurance heeft, kan een beroep doen op Homeras voor dringende bijstand of om schade te herstellen die door de groep wordt gedekt. Via een nieuw platform, SoSimply, wil AG Insurance die service ook toegankelijk maken voor wie geen klant is bij de groep. 

Via het platform kan je een beroep doen op meer dan 300 loodgieters, verwarmingsspecialisten, timmerlui en andere vaklui. Wie zijn kraan wil laten vervangen of zijn wc laten ontstoppen, kan online een offerte aanvragen via het platform.

Nieuwe bankdiensten

Het project illustreert hoezeer banken en verzekeraars nieuwe en allesbehalve klassieke producten op de markt brengen om klanten aan zich te binden en extra inkomstenbronnen aan te boren. Ruim een jaar geleden lanceerde AG Insurance Phil at Home, een servicepakket dat ouderen moet helpen zo lang mogelijk zelfstandig te blijven wonen. 

Uniek is die dienst niet meer. De verzekeringstak van Belfius kwam vorig jaar op de proppen met een gelijkaardige service voor senioren. En met zijn digitale platform Jaimy richt Belfius zich tot mensen die snel een loodgieter of schilder nodig hebben.  Beobank pakte een jaar geleden uit met een leaseformule voor inbraakbeveiliging

Lees verder

Advertentie
Advertentie
Advertentie

Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud