AG Insurance keert klanten 4 miljoen euro aan waardebons uit

De waardebons die AG Insurance vanaf midden juli ter beschikking stelt, kunnen ook worden gebruikt bij de kapper. ©Photo News

De grootste verzekeraar van het land keert klanten 4 miljoen euro aan waardebons uit. AG Insurance, zegt met het initiatief het economische herstel te willen ondersteunen.

AG Insurance, een dochter van het beursgenoteerde Ageas , maakt 4 miljoen euro vrij om handelaars en klanten te ondersteunen tijdens de coronacrisis. In totaal zal AG Insurance de komende weken 200.000 vouchers uitdelen aan klanten die een schadeverzekering hebben bij de groep.

Die waardebons, goed voor 20 euro per ontvanger, kunnen worden uitgegeven bij 30.000 handelaars in het hele land. Het gaat om horeca- en kleinhandelszaken, maar ook bijvoorbeeld kappers en schoonheidszaken. 

Klanten die zo'n waardebon - eigenlijk een elektronische variant daarvan - willen ontvangen, kunnen zich vanaf midden juli registreren bij de makelaars van AG Insurance en de kantoren van de partnerbank BNP Paribas Fortis. De vouchers zijn drie maanden geldig. De verzekeraar werkt voor dit initiatief samen met Hashting, een Vlaamse start-up die bedrijven helpt volledig digitaal promoties aan te bieden. 

Lees verder

Advertentie
Advertentie

Gesponsorde inhoud