Marketing-matchmaker Sortlist haalt ruim half miljoen euro op

Sortlist brengt bedrijven in contact met geschikte Marcom-bureaus. ©Sortlist

De Belgische start-up Sortlist heeft 550.000 euro opgehaald bij enkele privé-investeerders, onder wie de familie Janssen (UCB, Solvay, Sofina), Delhaize-bestuurder Didier Smits, Petercam-directeur Alexandre De Groote en het Lean Fund.

Sortlist ontwikkelde een webplatform om bedrijven in contact te brengen met communicatiebureaus die het best passen bij hun behoeften. Vooral de keuze van een digitaal bureau is voor heel wat bedrijven een moeilijke en weinig transparante zoektocht. Het platform van Sortlist vangt dat op met een combinatie van reputatie- en discoverytechnieken.

Na 1,5 jaar kreeg de start-up al 53.000 communicatiebureaus op zijn platform. De komende maanden wil het bedrijf zijn eerste stappen in het buitenland doen, met Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk als prioritaire markten.

Sortlist werd opgericht door de Belgen Thibaut Vanderhofstadt, Charles De Groote, Nicolas Finet en Michael Valette, en kreeg steun van het acceleratorprogramma Nest-up.

Lees verder

Advertentie
Advertentie
Advertentie
Advertentie

Gesponsorde inhoud

Partner content