Advertentie

Caviar-veteranen richten eigen productiehuis op

'Down The Road', een tv-productie van Caviar. ©VRT

Bram Coppens en Thomas Hofman, twee bekende namen van het productiehuis Caviar, richten hun eigen productiehuis op: Karat.

‘Een onconventionele mix van lokaal en internationaal talent in regisseren, fotografie en meer’, zo omschrijven Bram Coppens en Thomas Hofman hun nieuwe productiehuis in de reclamevakpers. Karat zegt van start te gaan in België, Nederland en de Verenigde Arabische Emiraten.

Coppens en Hofman waren twee drijvende krachten achter Caviar, het Brusselse productiehuis van Bert Haemelinck, in Vlaanderen bekend van tv-reeksen als ‘Clan’, 'Down The Road' en ‘F*** you very, very much’. Ook internationaal was het succesvol als filmproducent en als maker van reclamespots voor grote merken. Telenet nam eerder dit jaar een belang van 49 procent in Caviar.

Coppens, bij het grote publiek beter bekend als de echtgenoot van tv-fenomeen Astrid Coppens, regisseerde onder meer commercials voor Adidas, Jeep en Chevrolet, en campagnes voor de Amerikaanse Superbowl en de Wereldbeker voetbal. Hofman werkte als producer onder meer voor Coca-Cola, Samsonite, Oppo, IKEA en AB InBev.

Audioproductie en design

Coppens en Hofman kennen elkaar al 15 jaar en maakten samen carrière bij Caviar, waar ze voor meerdere grote projecten hebben samengewerkt. Het duo zegt met Karat meer te willen doen dan de klassieke film- en fotoproductie en verwijst onder meer naar audioproductie en design.

Lees verder

Advertentie
Advertentie
Advertentie
Advertentie

Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud