Duval Union investeert in digitaal adviesbureau Mind The Gap

Roald Larsen ©LinkedIn

De marketingcommunicatiegroep Duval Union richt samen met consultant Roald Larsen (35) het adviesbureau Mind The Gap op. Larsen wil start-ups én grote ondernemingen helpen om goede digitale ideëen ook goed uit te voeren.

Larsen, een ingenieur met MBA-diploma die de jongste jaren veel met en voor start-ups gewerkt heeft, wil met zijn nieuwe bedrijf de kloof (gap) overbruggen die nog te vaak heerst tussen de digitale wensen en intenties van bedrijven, en het efficiënt uitvoeren van die plannen. ‘Alle grote bedrijven zijn er intussen wel van overtuigd dat de wereld aan het veranderen is en dat zij dat ook moeten doen. Maar toch weten ze vaak niet hoe ze dat concreet moeten aanpakken.’ Mind The Gap wil bedrijven zowel helpen met cultureel-organisatorische aanpassingen als met de keuze voor een bepaalde technologie.

De samenwerking met Duval Union is vooral interessant omwille van de toegang tot elkaars netwerk, zegt Larsen. Duval Union is de spil van een netwerk van lokale start-ups met specifieke expertises in technologie en digitale marketing. Het collectief bestaat uit de dienstenbedrijven Friendship, The Parking Lot, Duval Branding, ZeroCopy, ContentCowboys en nu ook Mind The Gap, en uit de technologiestart-ups Sparkcentral, Octopin, Hoplr, Crossdrive, Sentiance, MyChannls en Tsjing.

Lees verder

Advertentie
Advertentie
Advertentie

Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud