Aantal klanten KPN Mobile stijgt met 0,5%
De toename van het klantenbestand met 0,5% dankt KPN Mobile vooral aan de toename van de klanten met voorafbetaalde belkaarten. De pre-paid-klanten namen 63,1% van het totale klantenbestand voor hun rekening. In juni lag de groei op kwartaalbasis ook op 0,5% en bedroeg het percentage van de klanten met belkaarten 62,9% van het totale aantal klanten.
Het aantal klanten van KPN Orange in België bedroeg eind juli 857.000, een stijging van 5,4% ten opzichte van de 813.000 klanten die KPN Orange eind juni had. Het aandeel klanten met belkaarten van KPN Orange bedroeg 577.000, of 67,3% van het totaal. Ook in Nederland nam het aantal klanten toe met 0,7% tot 5.170.000.
De Duitse dochter van KPN, E-Plus, deed het minder goed. De operator zag het aantal klanten in juli voor de tweede maand op rij dalen met 0,2% tot 7,520 miljoen. In juni daalde het aantal klanten met 0,5%. De daling doet zich voor bij abonnement-klanten.
Meest gelezen
- 1 Formatie federale regering: landing nog niet in zicht, nieuwe taxcut valt slecht bij Vooruit
- 2 300 tot 400 jobs verdwijnen na doorstart Lunch Garden
- 3 Hendrik Bogaert (ex-CD&V) verkoopt uitzendkantoor en wordt investeerder
- 4 Bitcoin op recordhoogte na lancering eigen cryptomunt Trump
- 5 5 favoriete aandelen van Yves Vaneerdewegh (Capricorn Partners): 'Deze marktleider in saunaproducten haalt dezelfde winstgroei als Microsoft'