Logo
Partner Content biedt organisaties toegang tot het netwerk van De Tijd. De partners zijn verantwoordelijk voor de inhoud.

Gold label: Soudal

Dirk Coorevits, Managing Director Soudal

We vragen de vier nieuwe Gold label-bedrijven wat hun succes typeert.

Hoe is Soudal erin geslaagd om in één generatie uit te groeien tot een bedrijf met een omzet van 1 miljard euro?

Dirk Coorevits, Managing Director Soudal: “We zijn een familiebedrijf met familiewaarden, korte beslissingslijnen en een focus op de lange termijn. We streven ook nadrukkelijk double digit growth na. De medewerkers voelen perfect de vibe aan van het bedrijf. Ze identificeren zich met de langetermijndoelstellingen en schrijven mee aan ons verhaal. Bij Soudal zijn ze geen nummer maar een wezenlijk onderdeel van het succes. De constante groei, gedreven door innovatie en wereldwijde veroveringsdrang, zorgt ervoor dat medewerkers aan hun eigen groeiparcours kunnen werken. Join Soudal and see the world is letterlijk te nemen.”

Hoe zorgen jullie dat de medewerkers van Soudal bijdragen tot de strategische prioriteiten én sterk betrokken zijn bij jullie succes?

“Door de strategische doelstellingen en prioriteiten helder te communiceren zodat medewerkers ze begrijpen en omarmen. Wij delen alle informatie en hanteren het principe walk the talk. Dit betekent dat elke beslissing en elke houding van het management elke dag opnieuw een bevestiging moet zijn van onze boodschap en van wat we van medewerkers verlangen. Onze medewerkers zijn de eerste ambassadeurs van onze bedrijfscultuur en stralen dit ook uit. De stichter/eigenaar is hier ook nog dagelijks aanwezig als gezicht van de firma.”

Lees verder

Logo
Partner Content biedt organisaties toegang tot het netwerk van De Tijd. De partners zijn verantwoordelijk voor de inhoud.