Logo
Partner Content biedt organisaties toegang tot het netwerk van De Tijd. De partners zijn verantwoordelijk voor de inhoud.

“Het Gold label is zowel een extra erkenning als een nieuw startpunt”

Bruno Peelaers, Best Managed Companies-Programme Director & Partner bij Deloitte Private

Laureaten die vier jaar op rij het Best Managed Companies-label verzilveren worden daarvoor beloond met het Gold label. Een bekroning waarmee de onafhankelijke jury hen tegelijk uitdaagt om aan te tonen hoe ze omgaan met de grote gamechangers in het ondernemerslandschap.

“Met het Gold label erkennen we de anciënniteit en de maturiteit waarmee Best Managed Companies vier jaar op rij hun business performance bewijzen en bestendigen”, verduidelijkt Bruno Peelaers, Best Managed Companies Programme Director & Partner bij Deloitte Private. “Deze bekroonde bedrijven doorlopen hetzelfde proces als alle andere laureaten, maar we leggen hen een aantal bijkomende actuele thema’s en tendensen voor om te begrijpen hoe zij daarmee omgaan.”

Bedrijven met het Gold label zijn nog aantrekkelijker en sterker binnen de wedloop om talent.
Bruno Peelaers
Best Managed Companies-Programme Director & Partner bij Deloitte Private

Supply chain

Een voorbeeld van zo’n thema zijn de huidige uitdagingen rond de supply chain, met verstoorde distributieketens en grondstofschaarste. Om het Gold label te behalen, moesten de bedrijven aantonen hoe ze binnen de vier pijlers (strategie, competenties, betrokkenheid en financiële performantie) van het Best Managed Companies-raamwerk omgaan met die uitdagingen. “We willen de bedrijven daarin vooral uitdagen en inspireren, we maken daar geen extra assessment van”, vertelt Bruno Peelaers.

Blijven investeren

Bedrijven die jaar na jaar het Best Managed Companies-label in de wacht slepen, bekrachtigen met het Gold label niet alleen hun consistente strategie en aanpak. “Het is ook een onderscheiding die aantoont dat deze bedrijven onafgebroken blijven investeren in hun professionaliteit en het optimaliseren van hun processen”, beklemtoont Bruno Peelaers. “Dat maakt hen tegelijk nog aantrekkelijker en sterker binnen de wedloop om talent.”

Lees verder

Logo
Partner Content biedt organisaties toegang tot het netwerk van De Tijd. De partners zijn verantwoordelijk voor de inhoud.