Logo
Partner Content biedt organisaties toegang tot het netwerk van De Tijd. De partners zijn verantwoordelijk voor de inhoud.

Innovatie van infra tot smart home

Daniel Van Hove, Chief Customer Officer bij ESAS ©Esas

Van networkdesign tot managed smart-homeoplossingen van DSL, FTTX & Coax tot smart-homeoplossingen met slimme thermostaten, slimme deurbellen, slimme deursloten, … Met meer dan 1.650 medewerkers is ESAS uitgegroeid tot marktleider in de Benelux rond het servicen van “devices”.

‘Slim of niet slim, we ondersteunen al uw devices in hun volledige levenscyclus met onze “design”, “build”, “install”, “maintain” en “operate” oplossingen’, zegt Daniel Van Hove, Chief Customer Officer van ESAS. ‘Elke dag werken op Service Cruiser, ons fieldserviceplatform, meer dan 4.000 service-engineers in de Benelux, die 20 tot 24.000 taken bij klanten uitvoeren. Fieldservice is in de kern een platformservice geworden. Innovatie, efficiëntie en customercentricity worden meer en meer gedreven door machine learning, artificial intelligence, augmented reality, …’

Slim of niet slim, we ondersteunen al uw devices in hun volledige levenscyclus.
Daniel Van Hove
Chief Customer Officer van ESAS

Daarom besloot ESAS meer dan vier jaar geleden als een van de eerste om zijn platform naar Microsoft Azure te brengen. ‘En van die keuze plukken al onze klanten nu de vruchten. Service Cruiser verkopen we ook weer afzonderlijk als een fieldservice managementsoftware aan onze telecom-, utility-, healthcareklanten, …’

Meer Info?

www.esas.eu
Tel: +32 (0)3 808 80 00

Lees verder

Logo
Partner Content biedt organisaties toegang tot het netwerk van De Tijd. De partners zijn verantwoordelijk voor de inhoud.