Advertentie

De Tijd is 'Medium van het jaar'

De Tijd is samen met zusterkrant L'Echo bij de 'Merit Awards 2013' verkozen tot Medium van het Jaar.

De Merit Awards worden uitgereikt door het magazine Media Marketing. Met de prijs 'Medium van het Jaar' wordt het meest verdienstelijke medium van het voorbije jaar bekroond. Er zijn ook prijzen voor de beste reclamecampagnes of reclamebureaus. 

In de jury zaten redactieleden van het magazine en 4 externe experten: Katrien Bottez (Duval Guillaume), Nathalie Erdmanis (Mobistar), Koen Van Impe (Ogilvy) en Bart De Pauw (Sanoma). 

De jury bekroonde de groei die De Tijd en L'Echo in 2013 kenden. Zowel de oplage, het bereik, de advertentie-inkomsten als de bedrijfswinst gingen er op vooruit. De kranten van de Mediafin-groep gaan zo in tegen de trend op de markt. 

'De bekroning van De Tijd/ L’Echo tot ‘Media van het jaar 2013’ doet ons uiteraard heel veel plezier. We zien het als een beloning van onze consequente focus op kwaliteit en innovatie, in alle activiteiten en bij alle medewerkers van Mediafin. We durven keuzes maken en focussen, en dat vertaalt zich ook in mooie resultaten', zegt Hans De Rore, managing director van Trustmedia, de reclameregie van De Tijd en L'Echo. 

Lees verder

Advertentie
Advertentie
Advertentie
Advertentie

Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud