Advertentie

Ex-Duval-topper lanceert marketingbureau Marrow

Jeroen de Wit

Jeroen de Wit, voormalig managing partner van Duval Guillaume Corporate, lanceert het nieuwe bureau Marrow. Anders dan klassieke bureaus wil de Wit vooral een netwerk aanbieden van individuele consultants.

De Nederlander de Wit, die in 2002 bij Duval Guillaume Corporate aan de slag ging, speelt met Marrow in op een structurele trend in de wereld van marketingadvies. Steeds meer specialisten verlaten de klassieke geïntegreerde bureaus om hun eigen consultancy te starten. Dankzij de digitale communicatiemogelijkheden is het vandaag veel makkelijker dan vroeger om op projectbasis, samen met andere specialisten, voor een klant te werken.

Marrow noemt zichzelf een ‘creatief samenwerkingsplatform voor branding- en communicatietrajecten op hoog niveau’. Het bureau streeft naar samenwerking tussen ‘senior profielen uit de branding-, communicatie- en marketingwereld’, aldus een persbericht. Jeroen de Wit maakt zich sterk dat hij dankzij het ‘à la carte’ aanspreken van expertise een ‘kostenefficiënt alternatief’ kan worden voor de klassieke design-, strategie- en reclamebureaus. Behalve de Wit zelf gaan ook Luk Van Geel, Georges Bloemen, Bart Verhaert, Tom Merckx, Danny Willems en Geert Allegaert aan de slag voor het nieuwe bureau.

Volgens het nieuwe bureau hebben Belgische bedrijven nog meer werk dan in het buitenland om zich met hun merk te onderscheiden. ‘Ze dreigen daardoor de strijd te verliezen om een relevante plaats in de leefwereld van de consument, wat essentieel is om met succes duurzame klantrelaties uit te bouwen.’

Jeroen de Wit gaf de voorbije jaren merkadvies aan onder meer Picanol, Puratos, InBev, DEME, Van de Velde, Mio, Panasonic, Exact Software en de stad Gent.

Lees verder

Advertentie
Advertentie
Advertentie
Advertentie

Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud