Belgacom stroomlijnt dienst na verkoop

©BELGA

De telecomgroep Belgacom creëert een aparte business unit voor alles wat naverkoopactiviteiten omvat. Tot nu zaten die verspreid over verschillende units. Het hoofd van de nieuwe dienst rapporteert rechtstreeks aan CEO Dominique Leroy.

De klantenprocessen vlotter en kostenefficiënter laten verlopen, is het doel van Belgacom met de oprichting van de nieuwe business unit 'customer operations'. Nu zit de dienstverlening verspreid over verschillende business units. Heel de opvolging van de klanten moet worden gestroomlijnd.

Leroy beloofde bij haar aantreden een sterkere focus op de klant bij Belgacom. Renaud Tilmans, die aan het hoofd komt van de nieuwe business unit, krijgt de titel van Executive Vice President, wat inhoudt dat hij rechtstreeks aan de CEO rapporteert.

De ingenieur Tilmans is een oudgediende bij Belgacom. Hij werkt voor de telecomgroep sinds 1993. Sinds 2012 leidt hij de 'customer operations'-divisie van de netwerkdivisie (Service Delivery Engine & Wholesale).

Lees verder

Advertentie
Advertentie

Gesponsorde inhoud