Huis onbewoonbaar na brand door oververhitte paraffine

In de Braambesstraat in Veldegem (Zedelgem) is zondagmorgen een rijwoning onbewoonbaar verklaard na een korte maar hevige brand. Dat bevestigt de brandweer van Torhout.

De 73-jarige bewoonster was rond 8 uur paraffine aan het verhitten om haar zelfgemaakte confituur langer te kunnen bewaren. Toen ze even naar boven was, schoot de vlam in de pan en ontstond er brand.

De brandweer van Torhout en Oostkamp had het vuur snel onder controle. De bewoonster werd met een rookvergiftiging overgebracht naar het ziekenhuis. Ze zal opgevangen worden door familieleden. (VIM)

Advertentie
Advertentie
Advertentie

Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud