Advertentie

Vakman voor herstelling niet snel en niet beschikbaar genoeg

Vakmannen voor dringende herstellingen in de woning zijn niet beschikbaar genoeg en laten vaak te lang op zich wachten. Dat blijkt uit een enquête van VAB bij 1.775 Vlaamse gezinnen. Wie een dringende herstelling wil laten uitvoeren, moet daar in 1 op de 4 gevallen minimaal twee dagen op wachten.

Uit de VAB-Woningbijstandenquête blijkt dat de voornaamste oorzaak van ontevredenheid het feit is dat de vakman zijn afspraak niet aanpast volgens de beschikbaarheid van de klant, en dus weinig soepel is. In 1 op de 6 gevallen komt de vakman niet opdagen na het maken van een afspraak. Een op de 7 deelnemers aan het onderzoek liep door het wachten gevolgschade op. "De consument wil bij onverwachte pech thuis graag een centraal nummer met een direct aanspreekpunt waar hij 24 uur per dag, 7 dagen op 7, terechtkan voor alle soorten pechsituaties wat betreft elektriciteit, verwarming, sanitair, daken en goten, deuren, ramen en sloten", besluit VAB. (DWM)

Advertentie
Advertentie
Advertentie
Advertentie

Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud